úterý 23. prosince 2014

Where's snow?


Ahoj všichni! Jak si užíváte volno? Moje dny se teďka převážně skládají z ležení v posteli, dívání se na filmy a jídlem. Za posledních pár dní (4?) jsem snědla tolik čokolády jako za poslední půlrok :D:X A mám takovej blbej pocit, že to ještě nekončí..
Každopádně, dneska se chystám večer s kamarádkami do kina na Interstellar, takže jsem i při té příležitosti, kdy jsem se namalovala a normálně oblíkla, rozhodla nafotit i nějaký fotky, jelikož jsem fakt neměla skrz školu na blog čas, tak aspoň něco.
Jinak - taky vás děsně štve že na Vánoce není sníh?! No jako vážně, po třech dnech výjdu ven a málem mě odfoukne ten děsnej vichr, ale sníh nikde! Děěěěs!!

vesta Bershka - tričko H&M - kalhoty Zara - hodinky Michael Kors - boty Mohito - rtěnka Heidi pro Astor 003


Poslední dobou jsem si vážně oblíbila tento kožíšek, který jsem si pořídila při poslední návštěvě Prahy. Co na něj říkáte? Líbí se vám dnešní outfitování? :)
Užívejte prázdniny! xx






7 komentářů:

  1. Nádherný outfit ♥ Sneh mi naozaj chýba :/

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý outfit, vesta je krásna!! ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No jsi krásná!! :)
    A ten sníh mě taky pořádně štve, bez něj je ta vánoční atmosféra poloviční...

    OdpovědětVymazat
  4. Anet, hrozně ti to sekne:) Chlupáčovitá vesta je úžasná, stejně jako se mi moc líbí tvoje kozačky:)
    Sníh mi upřímně řečeno nevadí, spíš naopak. Jsem ráda, že žádný není :)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. No, taky jsem včera říkala, že to jsou spíše Velikonoce než Vánoce :D Včera bylo 13 stupňů.
    Jinak krásný outfit, konečně někdo z módy, kdo má rád kozačky :D Já je osobně miluju, ale setkáváms e s negativním,i názory :)

    OdpovědětVymazat